Περιμένοντας να μεγαλώσω, μεγάλωσα...

Περιμένοντας να μεγαλώσω, μεγάλωσα...
Περιμένοντας να μ' αγαπήσουν, αγάπησα τον εαυτό μου...
Περιμένοντας τους άλλους να είναι καλά για να είμαι καλά, έγινα καλά. 
Περιμένοντας τα πάντα να γίνουν τέλεια για να είμαι ευτυχισμένη, έμαθα να είμαι ευτυχισμένη
Περιμένοντας τον έρωτα, τον βρήκα...



Περιμένοντας να ζήσουμε, θα πεθάνουμε...

Πάντα κάτι θα περιμένουμε... το θέμα είναι όχι μόνο να περιμένουμε αλλά και παράλληλα να ζούμε. Να ζούμε το τώρα, τη στιγμή έστω κι αν δεν είναι όλα τέλεια, έστω κι αν τα πράγματα δεν είναι όπως θα θέλαμε. 
Ίσως και ποτέ να μην γίνουν όλα ακριβώς όπως τα θέλουμε. 
Ισως αυτά που ζητάμε να είναι υπερβολικά, ίσως κι αυτά που ζητάμε να μην είναι τελικά για μας αλλά για άλλους που τα έβαλαν στο κεφάλι μας. 
Ίσως και να βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο και να νομίζουμε ότι τα κάνουμε όλα λάθος. Ας σκεφτούμε καλύτερα, αλλά ας μη χάνουμε πολύ χρόνο μέσα στις σκέψεις μας. 

Η ζωή είναι έξω από το μυαλό μας και όχι μέσα σ' αυτό. 

Η ζωή είναι έξω από το τόσο μικρό "εγώ" μας. 
Είμαστε σημαντικοί και σημαίνουμε πραγματικά κάτι όταν νοιαζόμαστε για τους άλλους, για τους αδύναμους, για τα ζώα, το περιβάλλον. Η ζωή μας έχει αξία όταν δίνουμε, όταν προσπαθούμε να αλλάξουμε τον κόσμο όπως μπορούμε προς το καλύτερο. 

Η ασήμαντη ζωή μας έχει άξια όταν αγαπιόμαστε κι αγαπούμε πραγματικά.  

Πράξια Αρέστη





Σχόλια