Ρενέ: "Είσαι Εδώ;"

"Δεν μπορώ να κοιμηθώ απόψε
Ψήνομαι στον πυρετό 
Δοκίμασα τόσα
που το στομάχι μου
δεν αντέχει άλλο...
Καίγομαι 
σε μία φωτιά
που δεν λέει να σβήσει
με κανένα χάπι


-
Πες με τρελή
Μα αν -μόνο- μπορούσες 
να δεις αυτά που έρχονται
θα με εκλιπαρούσες να μείνω 
Προσπάθησα να βρω
χιλιάδες τρόπους
να σε κάνω να καταλάβεις
να δεις-επιτέλους να δεις
Και το πέτυχα...
Αυτό που δεν υπολόγιζα
ήταν πως αυτό από μόνο του
δεν θα ήταν αρκετό

-

Δεν μπορώ να κοιμηθώ, είσαι εδώ;
Πονάει το σώμα μου
Γιατί αργείς τόσο να φανείς;
Έχω ταλαιπωρηθεί πολύ, εσύ το ξέρεις 
Δεν έχω άλλες αντοχές
Πως μπορείς να μ' αφήνεις
να κρυώνω τόσο;

-

Άκουσέ με μια φορά 
Την στιγμή που 
πρέπει να μ' ακούσεις
άκουσέ με
Όχι αργότερα
Δεν κάνει λάθος
το ένστικτό μου
Δεν το είπαμε;
Εγώ δεν μπορώ
να κάνω κάτι άλλο
Δεν έχει μείνει
κάτι άλλο να κάνω...

-

Μην μ' αφήσεις τώρα
Δεν θα υπάρξουμε ποτέ 
έτσι για δεύτερη φορά
Θα γυρνάς μόνο ξανά και ξανά 
και δεν θα μπορείς 
να με βρεις όπως το έκανες 
Και θα θυμάσαι μονάχα
εκείνη τη ζωή
που είχαμε τότε 
Κρυμμένοι σε στενάκια
και δρόμους άγνωστους
Βρεγμένοι ως το κόκκαλο
απ' τον έρωτα 
Ένοχοι δια συσχετισμού 
από το πρώτο βλέμμα
Εραστές κι απελπισμένοι
Εγκλωβισμένοι στο ίδιο σώμα
Συντονισμένοι στον ίδιο σφυγμό 
Κάτω απ' το ίδιο δέρμα
Μέσα στην ίδια φλέβα

-

Το αστείο είναι πως
θα 'σαι ελεύθερος τότε
Αλλά όχι δικός μου
όπως τώρα
Γι αυτό θα 'ναι αργά για ανατροπές...
Όχι γιατί θα 'χω βρει κάτι άλλο
Αλλά γιατί
δεν θα αισθάνομαι πλέον
ασφαλής μαζί σου

-

Θα προσπαθείς
να μ' αγγίξεις σαν τρελός τότε
Με ό,τι έχεις 
Όπου μπορείς
Με τα δάχτυλά σου κρύα
πάνω σε μνήμες ηλεκτρονικές
σε άψυχα αντικείμενα
παλιές μας φωτογραφίες
και δεν θα επιστρέφει τίποτα

-

Πέρα από εικόνες σκόρπιες
από ένα κορισάκι μικρό
κι ευάλωτο
Που έψαχνε
ένα παραμυθένιο κάστρο 
με ψηλούς πύργους 
και άγρια τριαντάφυλλα
να κρύψει την αγάπη σας
Θα με θυμάσαι τότε 
να σου μιλάω
γι αυτά που ήρθανε
που σου ζητούσα
να τα ζήσεις μαζί μου
για να 'ναι άλλα 
κι όχι αλλωνών
Για να 'ταν ακόμα δικά μας
Να τα 'χαμε ζήσει όπως τους έπρεπε
Όπως ήταν ο δρόμος τους
πριν τον φοβηθείς
Ευτυχισμένα...

-

Νιώθω μόνη μου απόψε
Είσαι εδώ;"

Facebook Page: Ρενέ

Σχόλια