Ρενέ: "Μόνο να ήμασταν μαζί..."



Μόνο να γυρίζω
το κεφάλι μου
και να σε βρίσκω δίπλα μου
Και μου είναι αρκετό αυτό
για έρωτα 
Μου είναι αρκετό
για μέρες όμορφες 
και χρόνια ευτυχισμένα

-

Μόνο να μ' ακουμπάς
στο ελάχιστο-οπουδήποτε
όταν καθόμαστε δίπλα
Να απλώνεις την καρδιά σου
να φτάνεις στο μέρος μου 
Να μην τεντώνομαι συνέχεια 
να ζητάω την προσοχή σου

-

Μόνο να μου απευθύνεσαι 
με λόγια που θυμίζουν 
το πως ξεκινήσαμε 
Να μην με ξεχνάς...
Οι λέξεις μπορεί
να μην ήταν
ποτέ για σένα
μεγάλο ζήτημα 
ωστόσο εγώ σ' αυτές
στήριζα τον κόσμο μου
Να μην μ' αφήνεις
επειδή ξέρεις 
πως δεν θα φύγω
Να μην με χάνεις...

-

Μόνο να ξημερώνουν
οι νύχτες μου στο πλευρό σου
Να μυρίζει το άρωμά μας
στα σεντόνια 
Να αναπνέω για λίγο παράδεισο 
ξεχασμένη στο όνειρο

-

Μόνο ν' ανοίγω τα μάτια μου
και να 'ναι το δικό σου βλέμμα
το πρώτο μου
Το καθημερινό
Και το τελευταίο 
πριν την “καληνύχτα
Μόνο να ήμασταν μαζί..."

Ρενέ

Σχόλια