Σου τη δίνω τη νίκη και άντε και *αμήσου

Ένα παιχνίδι εγωισμού και επιβολής ήταν όλη μας η σχέση. Ποια σχέση δηλαδή; Εσύ να θες να περάσεις το δικό σου, εγώ να θέλω να περάσει το δικό μου, εσύ να θες να το παίζεις αδιάφορος Καζανόβα κι εγώ ερωτευμένη Ιουλιέτα. Εγώ να ζητάω χρόνο κι εσύ να πιέζεσαι και να με βρίζεις. Εγώ να ζητάω αγάπη κι εσύ να τρίζεις τα δόντια σου. Εγώ να σ' αγκαλιάζω κι εσύ να με πονάς. 



Λοιπόν, εγώ δεν ήθελα ποτέ να παίξω αυτό το παιχνίδι, όμως, δεν ήμουν ούτε πρόθυμη να σ' αφήνω να μπαινοβγαίνεις στη ζωή μου όποτε σε βόλευε. Μισώ τον εγωισμό στους άνδρες, μισώ τον σεξισμό και μισώ να μου κρύβουν αισθήματα και αλήθειες. Μισώ να δίνουν ένα και να νομίζουν ότι δίνουν δέκα.

Βαρέθηκα να το παίζω χαζή και να σ' αφήνω να κοκορεύεσαι για τις δήθεν κατακτήσεις σου και τις ερωτικές σου περιπετειούλες και με κάθε ευκαιρία να μου λες ότι δε με αγάπησες ποτέ. Είμαι σίγουρη ότι σου ήταν όλες αδιάφορες, όπως αδιάφορη σου ήμουν τελικά κι εγώ. Εσύ το είπες, εγώ δεν το πίστεψα ποτέ, όμως, κρατάω αυτό που θέλησες εσύ να μου δείξεις κι όχι αυτό που μου λέει το ένστικτό μου κι ας είναι και σωστό.

Λοιπόν, θα σου πω όσα θες ν' ακούσεις για να μπορείς να συνεχίζεις να κοκορεύεσαι στα επόμενά σου θύματα και θα φύγω όσο πιο μακριά από σένα γίνεται. Δεν σου άξιζα ποτέ. Δεν είχες τα κότσια που χρειάζονται για να είσαι μαζί μου, ούτε την ψυχική ισορροπία που χρειάζεται για ν' αγαπήσεις το φυσιολογικό. Κι αν νομίζεις ότι οι έρωτες πρέπει να καταλήγουν σε γάμο σου τα έχουν πει λάθος. Οι μεγάλοι έρωτες δεν καταλήγουν ποτέ πουθενά, αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να πατάμε το λουλούδι τους μόλις το δούμε να βλαστά. 

Δε θέλω ούτε να σε βλέπω γιατί μου στέρησες ό,τι πιο όμορφο θα μπορούσα να είχα ζήσει. Θέλω να σε βρίζω με την κάθε ευκαιρία γιατί δεν μπορώ να σ' έχω. Και θέλω να σε βρίζω γιατί τα καταλάβαινες όλα λάθος και με τα δικά σου συμπεράσματα με έβριζες και με έβαζες στην άκρη. Θέλω να σε βρίζω γιατί με πόνεσες. Σωματικά και ψυχικά χωρίς να δείξεις ούτε ένα ίχνος ελέους. 

Όμως, τη νίκη σου θα στη δώσω γιατί πια δεν έχω τίποτα να χάσω και θα σου πω ένα μεγάλο άντε και γαμήσου, αφού μόνο αυτό έχεις στο εγωιστικό και μικροπρεπές μυαλό σου. 

Μαρία Παναγή

Σχόλια