Αν ο έρωτας σου μοιάζει να πάει να *αμηθεί

Δε μου αρέσει να βρίζω. Εγώ δεν έβριζα ποτέ. Μαζί σου, όμως, το βρισίδι μου βγαίνει φυσικά. Τόσο πολύ μου σπας τα νεύρα. Όμως, τελικά είναι ωραίο να βρίζεις που και που. Απελευθερώνεσαι. Εξάλλου εσύ με έβρισες πρώτος και δε σταμάτησες και ποτέ.


Ο τρόπος που μου μιλούσες λες και είσαι ανώτερός μου και θα έπρεπε να ακολουθώ τους κανόνες σου αποκλειστικά για να είμαι στη ζωή σου και ν' ανέχομαι την άσχημη συμπεριφορά σου γιατί έτσι θες εσύ, μου έσπασε πραγματικά τα νεύρα. Δεν έχω άλλη υπομονή γι' αυτό θα σου πω απόψε "αν ο έρωτας σου μοιάζει να πάει να γαμηθεί και μαζί του κι εσύ.

Δε χρειάζομαι κανέναν στη ζωή μου που να μου λέει θα σε γυρεύω οπότε θέλω εγώ, όποτε μου κάνει εμένα κέφι κι όποτε με βολεύει. Δε χρειάζομαι κανέναν να με βρίζει σε κάθε καβγά και να ξεφτιλίζει. Δε χρειάζομαι κανέναν που επειδή με πηδάει ξεχνάει ότι είμαι κι άνθρωπος, ξεχνάει ότι είμαι και φίλη του και πάνω απ' όλα ξεχνάει όλα όσα του δίνω.

Δε χρειάζομαι κανέναν να με καταδικάζει γιατί δεν του άρεσε η φάτσα μου ή το ύφος μου, γιατί έτσι έβγαλε δικά του συμπεράσματα κι αποφάσισε να με ξεχέσει και δε χρειάζομαι κανέναν που να μου κάνει μαγκιές και να μου παίζει τον Καζανοβά. Να με ξεφτιλίζει στο κρεβάτι χωρίς να μου δίνει άίσθημα, να με φταίει για τις δικές του ανικανότητες και αντί να με βάζει δίπλα του για να πολεμήσουμε όσα τον ταλανίζουν κι όσα τον πειράζουν, να με βάζει απέναντι και να με βλέπει σαν εχθρό του.

Ε, δεν είμαι τέλεια ρε γαμώ το. Έκανα λάθη αλλά δεν ήθελα ποτέ να σε βλάψω και να σε πληγώσω. ΑΥτό έπρεπε να το ξέρεις μέχρι τώρα. Πάνω απ' όλα δε θέλω κανέναν που να κρατάει τα αισθήματά του για τον εαυτούλη του και να είναι ψυχρός με διάθεση πορνοστάρ. Ε δεν είσαι πορνοστάρ. Δεν πλησιάζεις καν, αν με πιάνεις!

 Ευχαριστώ τέτοιον έρωτα δε θα πάρω. Εξάλλου, έτσι δεν είναι οι περισσότεροι; Μια απ' τα ίδια ήσουν κι εσύ μωρό μου τελικά. Εγώ, όμως, έψαχνα το διαφορετικό. Αυτό που μου αξίζει ψάχνω και αν πιστεύεις εσύ ότι αυτό που εγώ ψάχνω βρίσκεται μόνο στις ταινίες, τότε σε λυπάμαι και θέλω να κρατήσεις την κακία σου και τον σεξισμό σου μακριά από μένα.

Εσύ κι ο έρωτας που ένιωσα που για σένα μπορείτε, και το λέω με ευκολία, να πα να γαμηθείτε.

Σχόλια