Έγραψα για σένα στον Άγιο Βασίλη

Φέτος τις γιορτές δεν έχω δικαίωμα να σου ευχηθώ. Ξημέρωσε Χριστούγεννα και δεν μπορώ να πάρω το κινητό και να σου γράψω πόσο πολύ σ' αγαπώ. 



Και θέλω τόσα πολλά να σου πω από την τελευταία φορά που τσακωθήκαμε και σε είδα για τελευταία φορά να φεύγεις. Πάντα φώναζες κι έφευγες μπροστά στην κάθε παρεξήγηση και διαφωνία. Πάντα, όμως, επέστρεφες για να προσπαθήσεις λίγο παραπάνω. Όχι, όμως αυτή τη φορά. 

Τα περασμένα Χριστούγεννα ήταν τα τελευταία μας αλλά δεν το γνώριζα τότε για να σου δώσω πιο πολλά. Αν το ήξερα θα σ' αγκαλιάζα όσο πιο σφιχτά μπορούσα, θα σου ετοίμαζα πρωινό, θα ήμουν πιο καλή μαζί σου και δε θα σε τσάντιζα. Τώρα που έφυγες δεν μπορώ να κάνω τίποτα απ' αυτά. Ούτε καν να σου γκρινιάξω. 

Κι επειδή δε θέλω να ενοχλώ κανέναν γιορτινές μέρες, λέγοντάς του πόσο μου λείπεις και πόσο σε θέλω πίσω στη ζωή μου, αποφάσισα να γράψω ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη για να του πω όλα αυτά που θα ήθελα να πω σε σένα. 

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,

Δε θα σου ζητήσω κανένα δώρο φέτος. Εξάλλου μεγάλωσα πια και κατάλαβα ότι τα υλικά αγαθά δε φέρνουν την πραγματική ευτυχία. Γι' αυτό και δεν έχω κάτι να σου ζητήσω. Ό,τι ήθελα πήγα και το αγόρασα μόνη μου. 

Δε θέλω να υποτιμήσω τη δουλειά σου. Με τίποτα. Υπάρχουν εκατομμύρια παιδιά εκεί έξω που δεν έχουν καν δει ποτέ παιχνίδι στη ζωή τους. Αν υπάρχεις, σ' αυτά να πας να πάρεις τα δώρα σου. Αυτά θα χαρούν πραγματικά.

Τι σου γράφω τότε θα μου πεις; Σου γράφω γιατί φαντάζομαι ως Άγιος μπορώ να σου ζητήσω κάτι πιο βαθύ από ένα δώρο. Θα ήθελα να σου ζητήσω να τον έχεις καλά. Αυτόν που ξέρεις ναι. Κι ας είναι μακριά μου. Θα ήθελα να με στέλνεις στα όνειρά του για να του λέω εκεί πόσο πολύ τον αγαπώ και πόσο μου λείπει. 

Θα ήθελα να τον κάνεις να καταλάβει ότι ήθελα απλά να είναι μαζί μου ανοιχτός και ειλικρινής κι όλα θα ήταν αλλιώς μεταξύ μας.  Θέλω να καταλάβει ότι δεν είμαι εγώ ο εχθρός αλλά αυτή που μπορεί να του δώσει όλα όσα ονειρεύτηκε. 

Κι αν δε μ' αγαπάει πια και δε θέλει πια να γυρίσει, θέλω και πάλι να τον έχεις καλά, αλλά Άγιε μου να μη με μισεί, να μη με αποπαίρνει πια και να χαίρεται όταν μου μιλά. Να θυμάται από μένα μόνο τα καλά και να έχει για μένα στο μυαλό του μία ζεστή γωνιά. 

Και τώρα σ' αφήνω να συνεχίσεις το δύσκολο σου έργο!

Καλά Χριστούγεννα!

Σχόλια