Συγνώμη που δεν είμαι όσα θα ήθελες


Κοιτάζω ένα ένα τα μηνύματα σου. Κάθε ένα από αυτά και ένα μαχαίρι στην καρδιά κι όμως τα διαβάζω ξανά για να κρατάω φρέσκες τις πληγές και να θυμάμαι πώς τελικά δεν κατάφερα να γίνω όλα όσα θα ήθελες. 



Αυτό μου λένε αυτές οι ψυχρές λέξεις που φαίνονται τόσο απομακρυσμένες όσο κι αυτό που κάποτε προσπαθήσαμε να έχουμε. Όσο μπόρεσες, τόσο ήθελες. Όσο είχα να δώσω τόσο με κράτησες. Όσο μπόρεσα τόσο σιώπησα. 

Τελικά έπρεπε απλά να αποχωρήσω από τη σκηνή χωρίς να ζητήσω εξηγήσεις, όμως, έτσι δε θα μάθαινα ποτέ τι ήταν αυτό που πραγματικά ήθελες από μένα. Και δε θα καταλαβαίνα ποτέ ότι πέρασα τα όρια αυτών που ήθελες να είμαι. Τα έσπασα για ακόμη μία φορά κι έτσι έπρεπε να με κρατήσεις απ' έξω. 

Ήθελα πάντα πιο πολλά απ' όσα ήθελες να δώσεις. Πάντα θα θέλω πιο πολλά. Γιατί ο έρωτας είναι άπληστος μωρό μου. Όσο τον ταϊζεις τόσο πεινάει. Όσο τον ξεδιψάς, τόσο διψάει.  Και στο τέλος μένει πάντα πεινασμένος και διψασμένος.

Δεν ξέρω τι άλλο να πω για να σε κρατήσω. Δεν ξέρω πώς να είμαι αυτό που μου ζητάς. Δεν μπορώ να δεχτώ να είμαι εκεί μόνο όταν εσύ το ζητάς. Θέλω να είμαι πάντα εκεί. Θέλω να είμαι μέρος της ζωής σου. Να μου λες τα νέα σου, να με καληνυχτίζεις, να με παίρνεις στο τηλέφωνο απλά για ν' ακούσεις τη φωνή μου και να μου λες άκυρα πράγματα. Θέλω να μου ζητάς να έλθω κι όταν δεν έχω κάτι να σου δώσω. Απλά έτσι για να περάσεις λίγο χρόνο μαζί μου. 

Ζητάω πολλά το ξέρω. Ζητάω να νιώσεις πράγματα που μέσα σου πεθαίνουν πριν καν γίνουν από έμβρυα, μωρά. Το μόνο που μου έχει μείνει να πω πριν σταματήσω να σε ψάχνω και να ζητάω μια θέση στη ζωή σου, είναι συγνώμη. Συγνώμη που δεν μπορώ να μείνω όπως εσύ θα ήθελες να μείνω. Για μένα δεν είναι εφικτό. Γιατί θα ήθελα να ήμουν κάτι παραπάνω, κάτι για σένα ξεχωριστό. Συγνώμη που σου ζήτησα να μ' αγαπήσεις. Δεν τα ζητάνε αυτά τα πράγματα. Συγνώμη για τα απελπίσμενα μηνύματα που σε κούρασαν και για τις φορές που σου ζήτησα να έλθεις και δεν πήρα καμία απάντηση. Συγνώμη για τις φορές που σ' ενόχλησε η παρουσία μου και για όλες τις φορές που σε έκανα να με λυπηθείς. Κανείς δεν πρέπει να κρατάει κάποιον στη ζωή του από λύπηση και μόνο. Συγνώμη για όλες τις φορές που πιέστηκες εξαιτίας μου. Έπρεπε να φύγω από μονή μου προτού χρειαστεί να μου το ζητήσεις. Κι έπρεπε πάλι να τρέξω σε σένα όταν μου το ζητούσες γιατί απλά έτσι κάνουν όσοι αγαπούν χωρίς να ζητούν ανταλλάγματα. 
Συγνώμη που αναγκάστηκες να μου μιλήσεις τόσο σκληρά για να καταλάβω ότι η λέξη έρωτας δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο που έγραψες στο μυαλό σου για να με περιγράψεις.

Συγνώμη μωρό μου που δεν κατάφερα να είμαι όλα όσα θα ήθελες για να μου κρατήσεις μία γωνιά στη ζωή σου. Συγνώμη που σ' αγάπησα τόσο. Δεν το επιδίωξα. Είναι που είσαι τόσο αξιαγάπητος κι όμορφος και πώς φαντάστηκα ποτέ ότι θα μπορούσες να θέλεις εμένα γι' αυτό που είμαι και όχι γι' αυτό που στο μάτι σ' άρεσε. 

Συγνώμη που μόνο αυτό έχω να δώσω. Μια καρδιά γεμάτη έρωτα που πονάει κάθε μέρα από την απουσία σου. 
Συγνώμη, είμαι εδώ...

Σχόλια