Ρενέ: "Μέχρι την επόμενη φορά"

"Μέχρι την επόμενη φορά
που θα βρεθούμε ξανά
Που θα με αγαπήσεις κρυφά
Που θα κοιταχτούμε στα μάτια...
Μέχρι την επόμενη φυγή μας
από την πραγματικότητα
Το επόμενο λάθος…

Μέχρι τη νύχτα
που θα αποκοιμηθούμε ξανά αγκαλιά
δεμένοι ο ένας σφιχτά
πάνω στο σώμα του άλλου
Μέχρι το επόμενο θαύμα
Την επόμενη έκσταση 
Το πιο αληθινό μας ψέμα
Μέχρι να κάψουν ξανά
τα σώματά μας
Να λάμψει το δωμάτιο
Να μας μπερδέψει ο έρωτας

Μέχρι να επανέλθουν
οι αρρυθμίες μου
Να κοπεί παιδικά η αναπνοή μου
Να κάνει πάρτυ η καρδούλα μου
Να κάνει κενά η φωνή μου

Μέχρι να γελάσεις
μαζί μου και πάλι
Να μ’ αγγίξεις και πάλι
Να μου πεις πως δε γίνεται...
Μέχρι, να σε διαψεύσει η αγάπη μας
Να κοιμηθώ ελπίζοντας 
πως κάνεις λάθος
Να κάνω όλες μου τις ευχές
για σένα
Μέχρι την επόμενη φορά
που θα νιώσω ξανά όσα νιώθεις
Μέχρι την επόμενη φορά 
που θα σταματήσουν όλα ξανά
σαν γενική διακοπή ρεύματος

Άσε με ιδρωμένη στην κόλαση
να ψελλίζω το όνομά σου
στο παραμιλητό μου
Να ψάχνω το διάολο προσωπικά
Μήπως και του πουλήσω ιδανικά
την ψυχή μου όσο-όσο
Να τις πληρώσω ακριβά
αλλά να έρθουν τελικά
εκείνες οι στιγμές
που τόσο λαχταράω
να ζήσω μαζί σου…" 

Σχόλια