Τα χείλη σου

Τα χείλη σου έπαψαν να εκπέμπουν σήμα προς τα δικά μου.
Έπαψαν να ζητάνε ν' αγγίζουν τα δικά μου και δε στέλνουν προς εμένα ούτε μία λέξη. 
Ούτε μία λέξη κι ας είναι και βρίσια. 
Κι ας είναι για να μου πεις ακόμη μία φορά ότι δε μ' αγάπησες ποτέ. 
Κι ας είναι για να με πληγώσεις. 


Τα χείλη σου μου κρύβουν ακόμη μυστικά. Μυστικά που κρατάς καλά φυλαγμένα από μένα και προδίδουν που και που τα μάτια σου.  Πόσο μ' αρέσει να τα δαγκώνω κάθε φορά που βρίσκομαι από πάνω σου, έτσι για να τα τιμωρήσω για όλα όσα δε μου λένε. Πόσο θέλω να τα βλέπω να ματώνουν και μετά να τα φιλώ για να γιάνουν.

Τα χείλη σου ο εθισμός μου. Και κάθε φορά που σε φιλώ και τραβιέσαι μακριά, τα θέλω πιο πολύ γιατί όταν η γλώσσα μου τυλίγεται με τη δική μου νιώθω ότι γινόμαστε πραγματικά ένα. Γιατί μόνο αυτές τις λίγες στιγμές που τα χείλη σου αγγίζουν τα δικά μου, νιώθω ελάχιστα να σε χορταίνω. 

Τα χείλη μου αχρείαστα αν δεν μιλάνε για να σου μιλήσουν, αν δεν φιλάνε για να σε φιλήσουν κι αν γεύονται χωρίς να σε μυρίζουν.

Σχόλια