Η αφιέρωση

Η παρουσίαση τελείωσε μέσα από χειροκροτήματα και χαμόγελα. Είχε πάει πολύ καλά. Μέσα στα επόμενα λεπτά όλοι ήθελαν λίγο από τον χρόνο σου. Έφερναν τα βιβλία τους για υπογραφές, σου έπιαναν την κουβέντα. Ειδικά οι γυναίκες που με την πρώτη ευκαιρία σε άγγιζαν τυχαία χαριτολογώντας.


Σε όλη την διάρκεια της παρουσίασης σου έριχνα πονηρά βλέμματα και μισά χαμόγελα τα οποία εσύ εντόπιζες και πολύ διακριτικά ανταπέδιδες ενώ μιλούσες. Ήμουν αρκετά μπροστά, σε ένα τραπεζάκι παίζοντας με ένα ποτήρι λευκό κρασί.

Φορούσα μια μακριά φούστα με σκίσιμο και καθόμουν επίτηδες πλάγια. Σε έβλεπα που δήθεν τυχαία κοιτούσες τα πόδια μου. Σου άρεσαν. Ξεκινούσες από χαμηλά. Από τα ψηλοτάκουνα πέδιλα μου. Το βλέμμα σου με έγλυφε. Και μετά ανέβαινες προς τα πάνω λες και μπορούσες να δεις μέσα από την εφαρμοστή μου μπλούζα. Έβλεπες το στήθος μου στρογγυλό και προκλητικό και σχεδόν σε ένιωθα να παίζεις μαζί του.

Άφησα να περάσει λίγο η ώρα, να φύγει ο περισσότερος κόσμος. Άλλωστε η παρουσίαση έγινε βράδυ και ήταν ήδη έντεκα η ώρα. Βιαζόμουν. Ήθελα να αρχίσω το παιχνίδι μου μαζί σου.
Όταν είχες τον λιγότερο κόσμο γύρω σου σε πλησίασα.. Με βήμα όσο πρέπει αργό για να έχεις την ώρα να με παρατηρήσεις καλά. Δεν σε άφηνα από το βλέμμα μου αλλά και εσύ είχες καρφωθεί. Το πονηρό χαμόγελο δεν ξεκολλούσε από τα χείλη μου. Ένιωσα ξαφνικά να ζεσταίνομαι και την καρδιά μου να χτυπάει γρηγορότερα. Τέτοια επίδραση είχες πάνω μου.

Άφησα το βιβλίο μπροστά σου και σου είπα το όνομα μου κοιτώντας σε στα μάτια. Έγραψες την αφιέρωση στα γρήγορα και με κοίταξες που σε παρατηρούσα να γράφεις. Δεν είπαμε κάτι άλλο, πήρα το βιβλίο μου και του έριξα μια ματιά. Γύρισα πάλι πίσω αργά στο τραπέζι μου και κάθισα με τον ίδιο τρόπο για να με βλέπεις.

Ένα εικοσάλεπτο μετά, δεν άντεξα. Έβαλα το βιβλίο στην τσάντα μου, σηκώθηκα και πέρασα ακριβώς από μπροστά σου σχεδόν προκλητικά για να με δεις και κατευθύνθηκα προς τις τουαλέτες του wine bar.

Δεν ήταν ψυχή μέσα. Πήγα στην πιο μέσα καμπίνα και περίμενα. Ούτε δυο λεπτά μετά άκουσα την πόρτα και κρυφοκοίταξα. Είχες έρθει. Φυσικά και είχες έρθει. Άνοιξα την πόρτα για να δεις που ήμουν και μπήκες μέσα μαζί μου.
Ούτε κουβέντα δεν με άφησες να βγάλω.

Κλείνοντας την πόρτα με κόλλησες στον τοίχο και άρχισες να με φιλάς με τόση ένταση που σχεδόν μου κόπηκε η ανάσα. Τα χέρια σου χάιδευαν το κορμί μου που είχε ήδη ανατριχιάσει. Τα ένιωσα να μπαίνουν κάτω από την μπλούζα μου, να λύνουν το σουτιέν μου και να χουφτώνουν το στήθος μου άπληστα. Οι ρώγες μου είχαν γίνει πέτρα και τα δάχτυλα σου τις μεγάλωναν κι άλλο. Η γλώσσα σου μέσα στο στόμα μου έκανε βόλτες αχόρταγα. Μου σήκωσες την μπλούζα και άρχισες να πιπιλάς το στήθος μου. Τώρα η γλώσσα σου έπαιζε με τις ρώγες μου. Με πέθαινες. Είχα αρχίσει να μουσκεύω επικίνδυνα.

Λες και διάβασες τις σκέψεις μου, έχωσες το ένα σου χέρι κάτω από την φούστα μου. Κατάφερες να πεις ένα «πωπω» μόλις ένιωσες τι είχες κάνει εκεί, ανάμεσα στα πόδια μου. Τράβηξες το σχεδόν ανύπαρκτο εσώρουχο μου και έχωσες μέσα μου δύο δάχτυλα. Με έπαιζες. Ήθελες να με προετοιμάσεις.

Άπλωσα και εγώ το χέρια μου πάνω από το παντελόνι σου και σε έπιασα. Σκληρός και όρθιος για μένα. Να περιμένεις. Σε ξεκούμπωσα με γρήγορες κινήσεις και σε πήρα στο χέρι μου. Τώρα σε έπαιζα εγώ.

Ξαφνικά, χωρίς κουβέντα με γύρισες για να με έχεις πλάτη. Ακούμπησα τα χέρια μου στο καζανάκι και έσκυψα μπροστά. Ήξερα τι θα ακολουθούσε και σχεδόν δεν έπαιρνα ανάσα από την ανυπομονησία.

Σε άκουσα να κατεβάζεις κι άλλο το παντελόνι σου και πήρες καλύτερη θέση πίσω μου. Μου ανέβασες ψηλά την φούστα και ένιωσα και τα δυο σου χέρια να χαϊδεύουν τον κώλο μου. Σου άρεσε η θέα, το ένιωθα και το εκμεταλλευόμουν.
Μπήκες μέσα μου χωρίς προειδοποίηση. Ήμουν τόσο καυλωμένη και μούσκεμα που σχεδόν γλίστρησες μέσα μου και με γέμισες. Καυτή και στενή για εσένα. Ένα πολύ μικρό βογγητό ευχαρίστησης μου έφυγε από τα χείλη. Δεν μπόρεσα να κρατηθώ. Μπορεί να μου αρέσει να φωνάζω όταν με πηδάνε αλλά εδώ δεν γινόταν. Έσφιξα τα δόντια για να μην βάλω τις φωνές και έμεινα να σε απολαμβάνω να μπαίνεις και να βγαίνεις από μέσα μου άγρια, σκίζοντας με, παίρνοντάς με μέχρι τέρμα και τελειώνοντάς με την μια φορά μετά την άλλη. Όταν σε ένιωσα να πλησιάζεις, έσφιξα λίγο και έγινα και άλλο στενή. Ένα «καυλιάρα» σου έφυγε από το στόμα μόνο και τελείωσες κρατώντας και εσύ όλα τα υπόλοιπα που θα ήθελες να φωνάξεις.

Σε πολύ λίγο είχαμε συμμαζευτεί και οι δύο. Είχαμε ντυθεί και βγήκες πρώτος προσεκτικά από την τουαλέτα. Έφτιαξα λίγο το μακιγιάζ μου και βγήκα και εγώ.

Είχες ήδη γυρίσει στην θέση σου και κουβέντιαζες. Κανείς δεν είχε καταλάβει τι είχε συμβεί. Δεν είχες λείψει πολλή ώρα.
Γύρισα και εγώ στο τραπέζι μου. Έμεινα λίγο και σηκώθηκα να φύγω.
Βγαίνοντας έβγαλα το βιβλίο από την τσάντα, κοίταξα την αφιέρωση που είχες γράψει κάτι πάνω από μισή ώρα πριν και χαμογέλασα.

«Το ήξερα ότι θα έρθεις ξανά. Σε μισή ώρα στην τουαλέτα.»

Πηγή: www.bluez.gr

Σχόλια