Καλώς ήρθες αγάπη μου

Καλώς ήρθες αγάπη μου!



Σε περίμενα. Δεν ξέρεις πόσα βράδια πέρασα να σε περιμένω. Πόσες νύχτες φύλαξα τον εαυτό μου για σένα κι ας είχα κάπου να τον δώσω. Πόσες φορές κλείδωσα διπλά και τριπλά την καρδιά και το σώμα μου για να μην μπορέσει ποτέ ξανά κανείς να μπει μέχρι να γυρίσεις.

Το ήξερα ότι θα γυρνούσες. Πάντα γυρνάω και πάντα γυρνάς. Πάντα σκοτώνουμε ο ένας τον άλλο και απομακρυνόμαστε μέχρι οι πληγές να κλείσουν κι ύστερα πάλι απ' την αρχή. 

Μα αν είναι να πεθαίνω από κάτι προτιμώ να πεθαίνω από έρωτα παρά από ανία. Όλοι στο τέλος πεθαίνουν αγάπη μου, όμως οι ρομαντικοί πεθαίνουν από έρωτα. Υπάρχει πιο όμορφος θάνατος απ' αυτόν; 

Άνοιξε την πόρτα της ζωής μου και πέρνα. Είναι όλα τόσο ήσυχα κι ίδια χωρίς εσένα. Είναι όλα τόσα λίγα και ανώφελα. Τόσο ήρεμα και αδιάφορα. Έλα και θέρισε ό,τι βρεις μπροστά σου. Κάνε με δική σου και μετά φύγε για να έχω κάτι να πέσω χαμηλά, να θυμηθώ ότι είμαι άνθρωπος που νιώθει και πονάει. Να νιώσω αδύναμη, να τρέμω σαν σπουργιτάκι τη στιγμή που θα μου θυμώσεις, να κλάψω τη στιγμή που θα φύγεις. Κάνε το δάκρυ μου να κυλήσει γιατί τα μάτια μου έχουν στεγνώσει και βλέπουν θολά την ευτυχία. Δεν είναι ευτυχία αυτή χωρίς έρωτα. Δεν είναι τίποτα να έχεις τα πάντα και να μην έχεις αυτόν που αγαπάς. Δεν είναι τίποτα όλα αυτά που βλέπω κι αγγίζω χωρίς εσένα. 

Καλώς ήρθες αγάπη μου στη ζωή μου. Πέθαινα κάθε μέρα ζωντανή περιμένοντας σε να έρθεις να δώσεις στο θάνατό μου νόημα κι ύστερα πάλι να φύγεις.

Σχόλια