Mια μέρα θα γυρίσω... και θα σε ξανακερδίσω

Ήθελες να μείνεις μακριά μου και ίσως το ότι το δέχθηκα χωρίς να δώσω μεγάλες μάχες, να σ' έχει εκπλήξει κάπως. Ίσως περίμενες ότι θα σε παρακαλούσα λίγο πιο πολύ. Ότι θα πάλευα με νύχια και με δόντια για να σε κρατήσω, ίσως και ότι θα έπαιζα μερικά βρώμικα παιχνίδια. Τέτοια περιμένει κανείς από μία δυναμική και ερωτευμένη γυναίκα όταν έρχεται αντιμέτωπη με ένα χωρισμό, και τέτοιες κινήσεις περίμενες κι εσύ από μένα.


Τελικά, δέχθηκα την απόφασή σου χωρίς δράματα και απειλές. Τη σεβάστηκα αν και ζήτησα κάποιες εξηγήσεις. Μέσα μου πέθανα, μα δεν άφησα τη θλίψη και το θυμό να νικήσουν. Ίσως για λίγο, όμως συγχώρεσέ με, έδωσα πάρα πολλά από τον εαυτό μου κι όταν έφυγες τα πήρες μαζί σου. Και στην ίδια βαλίτσα που έβαλες τα ρούχα σου σφήνωσες βιαστικά όλη μου την αλήθεια, το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον που ονειρεύτηκα.

Πέρασαν μέρες και ίσως ακόμη ν' απορείς που να χάθηκα. Ίσως και λίγο να έχεις απογοητευτεί που τα έβαλα κάτω τόσο εύκολα. Ίσως, και να έχεις ανακουφιστεί που με ξεφορτώθηκες μια και καλή. Όμως, αυτά που σκέφτεσαι εσύ δεν έχουν καμία σημασία όταν εγώ κάνω τα δικά μου σχέδια. Να ξέρεις ότι την ίδια ώρα που εσύ απορείς γιατί έχω χαθεί ή όταν ψάχνεις για απολαύσεις ανάμεσα σε ξένα πόδια, εγώ μηχανεύομαι χίλιους τρόπους για να σε ξανακερδίσω. Το τι κάνεις τώρα, με ποιες είσαι και το τι σχεδιάζεις δεν με αφορούν, αφού δεν είμαστε μαζί. Δε με επηρεάζουν και σίγουρα δε θα σταθούν εμπόδια στο να σε ξανακερδίσω.

Γιατί μια μέρα θα γυρίσω και θα σε ξανακερδίσω. Απλά δεν ήλθε ακόμη η κατάλληλη στιγμή για να σε διεκδικήσω. Μπορεί τώρα ν' αφήνω άλλες να κερδίζουν το παιχνίδι και να έχω παραδώσει τα πιόνια μου ένα ένα για να βρεις διέξοδο να φύγεις από μένα. Μπορεί να με έχεις για ηττημένη ή για τελειωμένη υπόθεση, ίσως να εύχεσαι και να γυρίσω πίσω για να σε σώσω από τη μιζέρια σου, αφού εσύ δεν έχεις τα κότσια να το κάνεις. Όμως, εγώ απλά περιμένω υπομονετικά τη στιγμή που θα γίνεις ξανά δικός μου.

Όταν κλείσουμε όλες μας τις εκκρεμότητες, όταν τα πράγματα μπουν σε μία τάξη στο μυαλό και στις ζωές μας, όταν καταλάβω ότι κατάλαβες τι είσαι για μένα και όταν καταλάβω ότι εκεί που είσαι έχεις μπουχτήσει, τότε θα έλθω για σένα και δε θα το περιμένεις καν.

Για την ώρα, ας παλέψουμε και οι δύο για τις ζωές μας χωριστά. Έχουμε όνειρα να πραγματοποιήσουμε και στόχους να επιτύχουμε που οδηγούν σε χωριστά μονοπάτια, μα μια μέρα θα καταλάβεις ότι μαζί είμαστε πιο δυνατοί.  Θα έλθει αυτή η στιγμή αγάπη μου που θα ξαναειδωθούμε, θα έλθει αυτή η στιγμή που θα είμαστε ελεύθεροι ν' αγαπηθούμε και τότε κανείς και τίποτα δεν θα μπορεί να σε πάρει από μένα.

Σχόλια