Αν είχα μόνο μία ευχή για τα Χριστούγεννα θα ήταν να μ' αγαπήσεις

Όταν ήμουνα μικρή πίστευα πώς αν έκλεινα δυνατά τα ματιά και έβαζα όλη μου τη δύναμη για να κάνω μία ευχή, αυτή θα πραγματοποιούταν. Και όντως έτσι ήταν τις περισσότερες φορές, γιατί όταν είσαι μικρή ζητάς πράγματα απλά, που οι γονείς σου μπορούν να σου δώσουν. Αυτή είναι οι θεοί σου, οι άγιοι βασίληδες και είναι εκεί για να σου πραγματοποιούν κάθε σου επιθυμία. 



Μεγαλώνοντας, όμως ,άρχισα να καταλαβαίνω ότι έχανα αυτή μου τη μαγική ιδιότητα. Δεν μπορούσαν όλες οι επιθυμίες μου να γίνουν πραγματικότητα, όσο δυνατά κι αν έκλεινα τα μάτια, όσο κι αν το ήθελα ή αν το πίστευα. Οι άνθρωποι πεθαίνουν πρόωρα, οι φίλοι σε προδίδουν ή σε εγκαταλείπουν, το αγόρι που ερωτεύεσαι δε νιώθει το ίδιο, ο άγιος βασίλης δεν υπάρχει πια και ξέρεις πώς οι πιθανότητες να υπάρχει έστω μία θεία δύναμη εκεί έξω είναι ελάχιστη.

Όμως, κάποιες φορές μπαίνω ακόμη στον πειρασμό να δοκιμάζω τις μαγικές μου ικανότητες που κάποτε είχα. Όταν δεν έχω από που αλλού να πιαστώ, όταν τα πράγματα δεν εξαρτώνται πια από μένα, ακόμη κλείνω τα μάτια σφιχτά και βάζω όλη μου τη δύναμη για να γίνει η ευχή μου πραγματικότητα. Και παρόλο που πια είμαι ενήλικη και ξέρω ότι είμαι ένας ακόμη απλός άνθρωπος, όταν ανοίξω τα μάτια και όσα με πληγώνουν είναι ακόμη εκεί, απογοητεύομαι. 

Δε ζήτησα ποτέ λεφτά, ούτε δώρα, ούτε το κακό άλλων ανθρώπων, ούτε καν όσων με κορόιδεψαν ή με πλήγωσαν. Οι ευχές μου είναι πολύ πιο βαθιές γι' αυτό ίσως είναι και πολύ πιο δύσκολο να πραγματοποιηθούν. Δυστυχώς δεν εξαρτώνται όλα από μας. Δεν μπορούμε να κάνουμε τους ανθρώπους να νιώσουν όπως νιώθουμε εμείς, δεν μπορούμε να σταματήσουμε όλα τα κακά αυτού του κόσμου ούτε να προστατεύσουμε πάντα τους δικούς μας ή τον εαυτό μας. Οι ανθρώπινες δυνάμεις φτάνουν ως ένα μόνο μικρό σημείο. Κάνουμε ό,τι μπορούμε κι από κει και πέρα το μυαλό μας καταφεύγει σε θεούς, ενέργειες και σύμπαντα και ψάχνει το θαύμα. 

Ο καθένας περιμένει και φέτος τα Χριστούγεννα το δικό του θαύμα, όσο ρεαλιστής κι αν είναι. Έτσι κι εγώ περιμένω τα δικά μου.

Έχω περάσει φέτος τα 30 και ακόμη δοκιμάζω που και που αυτό το παιδικό μου κόλπο. Που ξέρεις λέω, ίσως αυτή τη φορά πιάσει. Εξάλλου δεν έχω τίποτα να χάσω. Κλείνω τα μάτια κι εύχομαι να δω ξανά το σκυλάκι μου που έχασα. Άλλες φορές τα κλείνω κι εύχομαι το μωρό που κουβαλώ μέσα μου να έλθει στον κόσμο υγιές. Και κάποιες φορές ακόμη εύχομαι να δω εσένα ξανά και να μην είμαστε απλά δυο ξένοι. Φέτος τα Χριστούγεννα θα ευχηθώ να μ' αγαπήσεις.

Δε θα ζητήσω να γυρίσεις, γιατί αυτό ξέρω πως είναι ακατόρθωτο. Θα ζητήσω όμως μέσα σου λίγο να με δεις ως δικό σου άνθρωπο. Να με νοιαστείς, να με καταλάβεις, να με ψάξεις όπως σε ψάχνω εγώ. Να νιώσω ότι ήμουν στη ζωή σου κάτι αληθινό. Να σβήσουν επιτέλους όλες οι αμφιβολίες που έχω για σένα και για μας. Έτσι, θα κλείσω τον κύκλο μας για πάντα και θα κρατήσω μόνο τις καλές αναμνήσεις. Θα μπορέσω επιτέλους να σ' αφήσω και να προχωρήσω. Να χαίρομαι πραγματικά με τους νέους σου έρωτες και για όλα όσα ζεις μακριά μου, χωρίς να ρωτάω πια γιατί. Θα ξέρω ότι μ' αγάπησες και αυτό θα είναι το μόνο που θα μετράει.

Αυτά τα Χριστούγεννα, λοιπόν, θα περιμένω να δω ένα μήνυμα στο κινητό από σένα που θα μου εύχεται "χρόνια πολλά". Δε θα ζητήσω περισσότερα. Έτσι θα ξέρω ότι τουλάχιστον με σκέφτηκες και ίσως κάποτε μ' αγάπησες. Μόνο εσύ μπορείς να κάνεις αυτή τη χαρά πραγματικότητα. 

"Καλά Χριστούγεννα"

Σχόλια