O Cooper ψάχνει σπίτι και στέλνει σε όλους μας ένα γράμμα

Είμαι ο Cooper,
Είμαι μόλις 1 χρόνου και μόλις 9kg. Όταν γεννήθηκα είχα ένα σπίτι, μία οικογένεια. Τουλάχιστον έτσι νόμιζα. Αν και κανείς δεν αφιέρωνε χρόνο να παίξει μαζί μου, εγώ όλους τους αγαπούσα και τους έκανα ναζάκια κάθε φορά που μου έφερναν φαγητό. Έχω γαλάζια μάτια και καφέ με άσπρο τρίχωμα. Για όσους θέλουν να μάθουν δεν είμαι κάποιας ράτσας, όμως και πάλι δε με βρίσκετε πολύ όμορφο;
Δεν ξέρω γιατί και τι έκανα λάθος, όμως, λίγο πριν πάνε διακοπές οι δικοί μου άνθρωποι με εγκατέλειψαν. Τους ακολούθησα πιστά όπως πάντα, νόμιζα ότι πηγαίναμε βόλτα. Όμως, αυτοί με παρέδωσαν σε κάποιον άγνωστο και δεν επέστρεψαν ποτέ. Έμεινα εκεί να περιμένω, όμως τίποτα. Μετά από μέρες κατάλαβα ότι δε θα ξαναρθούν.
Κάποιες καλές κυρίες ήλθαν και με πήραν σε ένα χώρο που μοιάζει με φυλακή. Όμως, με αγαπάνε. Κλαίω όλη μέρα γιατί νιώθω φόβο και μοναξιά. Η ζέστη δεν αντέχεται. Όμως, μόλις τις δω κουνάω χαρούμενα την ουρά μου και παίζω μαζί τους κρυφτό και άλλα παιχνίδια.
Δε θέλω να περάσω άλλες νύχτες μόνο στο κλουβί. Δεν ξέρω πόσο ακόμη θ' αντέξω. Θέλω μία οικογένεια που θ' ανοίξει το σπίτι της για μένα. Έχω τόση αγάπη να δώσω. Αγαπώ πολύ τα παιδιά και όλα τα ζώα.
Περιμένω κάθε μέρα για τον άνθρωπό μου...
Είμαι ο Cooper, ένα σκυλάκι χωρίς οικογένεια που φοβάται τη μοναξιά...


Αν θέλετε να γίνετε η νέα οικογένεια του Cooper, επικοινωνήστε μαζί μας με μήνυμα.

Σχόλια