Σε μια άλλη ζωή

Αν υπάρχουν θρησκείες που μιλάνε για άλλες ζωές, τότε να ξέρεις τις έχω ήδη ασπαστεί. Εξάλλου, ο καθένας δεν είναι ελεύθερος να πιστεύει ό,τι τον γεμίζει περισσότερο; Ε, εμένα με βολεύει να πιστεύω ότι αυτή δεν είναι η μοναδική φορά που εγώ κι εσύ θα ζήσουμε σε αυτή τη γη. Να σου εξηγήσω πώς το βλέπω...


Εγώ κι εσύ έχουμε φτιαχτεί ο ένας για τον άλλο. Μπορεί να έχουμε μοιραστεί πολύ λίγες στιγμές μαζί και οι δρόμοι μας να έχουν χωρίσει, όμως το ξέρεις και το ξέρω πως αυτές οι στιγμές δεν ήταν αρκετές. Πάντα το σώμα μας θα διψάει να τις ζήσει ξανά κι ας το μαστιγώνει αλύπητα ο χρόνος που περνά. Πάντα το μυαλό μας θα επιστρέφει εκεί στην πρώτη ματιά, στο πρώτο φιλί και καρδιοχτύπι και πάντα θα εύχεται η τελευταία φορά να μην ήταν η τελευταία. Έτσι το ξέρω πώς θα ζήσουμε ξανά, για να συναντηθούμε από την αρχή όταν οι καιροί θα είναι με το μέρος μας. Όταν θα είμαστε ελεύθεροι ν' αγαπηθούμε. Όταν το να είμαστε μαζί θα είναι μία φυσική κατάληξη και όχι το λάθος.

Και αν υπάρχουν χιλιάδες ζωές, τότε σε όλες θα σε συναντήσω και όλα θα γίνονται ξανά από την αρχή. Μας το χρωστάει το τώρα που μας κρατά χωριστά. Αυτή η ζωή μας χρωστά μία αιωνιότητα για όλο τον χρόνο που τώρα μας στερεί. 

Σε μια άλλη ζωή θα είμαι τα πάντα για σένα. Θα μου φιλάς το χέρι και θα μου χαμογελάς στο δρόμο και όλος ο κόσμος θα κοιτάζει αλλά δε θα μας νοιάζει. Θα μένω κάθε πρωί να σε κοιτάζω που κοιμάσαι, θα σου φιλάω το μέτωπο και θα ξέρω ότι ακόμη κι ο θάνατος δε θα μπορέσει να μας χωρίσει. Μόνο η αγάπη μπορεί να νικήσει το θάνατο ψυχή μου. Άμα το πιστέψεις θα συμβεί. 

Σε μια άλλη ζωή δε θα πρέπει να σε βλέπω να φεύγεις. Θα μ' αγαπάς και θα θέλεις να μείνεις για πάντα. 

Για την ώρα όμως, απλά περιμένω αυτή τη ζωή να τελειώσει για να είμαι και πάλι κοντά σου και ο πόνος να πάψει επιτέλους να υπάρχει. Για να πάψεις επιτέλους να μου λείπεις...

Σχόλια