Δεν κάνει αυτή για σένα

Όση ώρα σας κοιτούσα μαζί, προσπαθούσα να βρω τις κατάλληλες λέξεις για να το θέσω αυτό ομαλά και ευγενικά: "Αγόρι μου, αυτή δεν είναι για σένα". Δεν ταιριάζετε, που είπε και ο αείμνηστος Παντελίδης και μου έκανε τη ζωή εύκολη. 

Από που ν' αρχίσω και που να καταλήξω. Είναι σαν να βλέπω μπροστά μου ένα θέατρο με κακούς ηθοποιούς κι εγώ θεατής να προσπαθώ να καταλάβω ποιος σκατά σκέφτηκε ένα τόσο σαχλό σενάριο με σας τους δύο πρωταγωνιστές. Δεν μπορώ ούτε να γελάσω, δεν μου βγαίνει ούτε ένα "χα". Λίγη ξινίλα μου έρχεται μόνο στο λαιμό από τις τάσεις εμετού που μου προκαλεί η νέα σου δήθεν αγάπη. 

Και μη νομίζεις ότι δεν κατάλαβα πώς σου σηκώθηκε από το πρώτο λεπτό που με είδες. Λογικό είναι θα μου πεις, άμα τα μάτια σου αντικρίζουν καθημερινά τον πλαδαρό κώλο της άλλης, να βλέπεις τον δικό μου και να γίνεσαι φωτιά. Δεν σε αδικώ. Σε αδικώ όμως γι' αυτή σου την επιλογή. Από που κι ως που ρε αγόρι μου; Έτσι όπως σε τραβολογάει από δω κι από κει λες και είσαι κανένα έπαθλο για επίδειξη, μου 'ρχεται να σου βάλω κι ένα λουρί στο λαιμό για να την ευκολύνω.



Να πω και για το πόσο ξιπασμένο είναι το κοριτσάκι; Γιατί κοριτσάκι είναι, όχι γυναίκα. Από αυτά τα προστατευόμενα κοριτσάκια του πλούσιου μπαμπά που δεν χαλούσαν ποτέ χατήρι στη μικρή τους πριγκίπισσα. Κι αυτές βέβαια μεγαλώνουν πιστεύοντας ότι στον κόσμο πάντα θα γίνεται το δικό τους με τον ένα τρόπο ή τον άλλο. Τα κατάφερε πάντως μαζί σου, την παραδέχομαι. Σε έδεσε για τα καλά.



Και να κάνεις ότι απολαμβάνεις τα καμώματα και τις έξαλλες κινήσεις της για να πάρει λίγη σημασία κι από μέσα σου να θες να τελειώσει αυτό το καραγκιοζιλίκι όσο πιο σύντομα, για να πας σπίτι σου. Το κορυφαίο είναι όταν κρατάει δήθεν μούτρα γιατί έκανες μία μαλακιά κι εσύ τσιμπάς σαν ποντικός σε καλοστημένη φάκα. Να το καλοπιάσεις το κορίτσι, μην πει στον μπαμπά που μένει σε κολλητό σπίτι ότι την πλήγωσες. 

Είμαι σίγουρη ότι την πηδάς και με το ζόρι, ίσως και να με σκέφτεσαι όταν τελειώνεις. Κάτι πρέπει να πηγήξεις κι εσύ τις δύσκολες μέρες. Απορώ και τι συζητήσεις κάνετε... Σίγουρα θα είναι φάση, τι έγινε στο Μπρούσκο και ποιος νίκησε στο X Factor. Θα της λες Lennon και θα σου λέει Ρουβά, θα της λες Ibanez και θα σου λέει gucci. Θα της λες θάλασσα και θα σου λέει πισίνα. 



Δεν ξέρω αν πρέπει να λυπάμαι περισσότερο εσένα ή εμένα. Εμένα που πρέπει να ζήσω μακρυά σου για το υπόλοιπο της ζωή μου ή εσένα που θα πρέπει να ζήσεις μ' αυτήν; Αυτή δε σε ξέρει, δε σε καταλαβαίνει. Σε έφερε στα μέτρα της, για να έχει την τέλεια ζωούλα της. Για να κερδίσει το στοίχημα ότι θα είσαι δικός της και μετά να σου αρνείται το σεξ. Να σε βλέπει γυμνό και να νιώθει αηδία και μετά να σε βάζει να κατεβάζεις τα σκουπίδια. Δε σε αγαπάει πραγματικά γλυκέ μου. Έμαθες πια πώς είναι η αγάπη και δεν είναι αυτό που ζεις.

Εσύ κι εγώ μεγαλώσαμε αλλιώς. Κυνηγήσαμε τα όνειρά μας, φάγαμε τα μούτρα μας, δεν θέλαμε να ζητάμε τίποτα κι από κανέναν. Θέλαμε μόνο να είμαστε ελεύθεροι κι ανεξάρτητοι. 
Κάπου στην πορεία χάσαμε τον εαυτό μας, όμως τον βρήκαμε ξανά ο ένας στον άλλο. Επικοινωνούσαμε χωρίς να μιλάμε και τελειώναμε στο σεξ χωρίς να κουραζόμαστε. Και μετά αφήσαμε ο ένας τον άλλο να φύγει γιατί μας φάγανε οι ανάγκες και τα πρέπει. Το βόλεμα κάνει βαρύ κι ασήκωτο τον άνθρωπο. 

Κι έτσι εσύ θα ζήσεις με το κακομαθημένο κοριτσάκι του πλούσιου μπαμπά κι εγώ θα ψάχνω όλη μου τη ζωή για κάποιον που θα δένει μαζί μου όπως έδενες εσύ.

Σχόλια