Ζητείται ο παραλήπτης

Αγαπητέ Χ,

Κάθε φορά που σε σκέφτομαι στο μυαλό μου έρχονται τα λόγια της γνωστής ποιήτριας 
<< δεν υπάρχει μεγαλύτερη προδοσία απ΄ αυτήν του να πάψεις ν΄αγαπάς κάποιον από τη μία μέρα στην άλλη χωρίς να του το πεις>>. 

Έτσι και συ μέσα σε μία μέρα έφυγες απ΄τη ζωή μου πατώντας τον διακόπτη και μου ζήτησες να είμαστε φίλοι. Ποτέ μου δεν κατάλαβα πώς από έρωτας της ζωής σου τώρα θα ήμουν η κολλητή σου...



    Τρία χρόνια απίστευτης μαγείας,τέλειας χημείας, γεμάτα έρωτα, έφτασαν στο τέλος τους χωρίς για μένα να είναι αυτό το τέλος. Είμαι στη φάση που δε σε μισώ αλλά έχει το μυαλό εξειδανικεύσει την κάθε μας στιγμή. 
   Απ΄όλην αυτήν την άδοξη λήξη, αυτός που μένει πίσω πρέπει να αφήνει ελεύθερο αυτόν που τον άφησε γιατί μάλλον ποτέ δεν ήταν δικός του. Είναι απ΄αυτά τα ωραία ψέματα της ζωής που όσα σου δίνει στα παίρνει χωρίς έλεος. 
   Σήμερα εύχομαι << η μελαγχολία μου να ΄ρθει να κοιμηθεί μαζί σου να μείνω λίγο μόνη μου .>>

Αν μου το επέτρεπες θα σ΄ αγαπούσα αιώνια, το γιατί μωρό μου μόνο εσύ ξέρεις.... Όταν το διαβάσεις θα σκεφτείς ότι είναι για σένα και μετά θα σε κεντρίσει κάτι άλλο και θα με προσπεράσεις. 
                                                                                                                                                  Μία άγνωστη... αυτή είμαι πια για σένα.

Από την Άγνωστη Μ.

Σχόλια