Eμείς οι δυο σαν ένα!

Σε κοιτάζω τόση ώρα που τρως. Σε παρατηρώ. Τα χέρια σου ακολουθούν τα λόγια σου. Κινούνται περίτεχνα στο χώρο. Μια με κοιτάζεις και μια κοιτάζεις το πιάτο σου. Μιλάς συνεχώς, παραθέτεις επιχειρήματα, προσπαθείς να με πείσεις να κρατήσουμε αυτή τη σχέση που ξεκίνησε μέσα σε τόσο αντίξοες συνθήκες. Που δεν έχει κανένα ουσιαστικό μέλλον, ούτε καν παρόν. Πρέπει να καταλάβω πράγματα που για μένα είναι αφύσικα. Ένα και Ένα ίσον Δύο και Δύο ίσον Ένας. Ποτέ δεν ήμουν καλή στα μαθηματικά και αυτή ήταν η μόνη μαθηματική πράξη που μπορούσε να κατανοήσει το μυαλό μου. 




Ξέρω τα προβλήματα που θα εμφανίστουν, σε ξέρω κι εσένα καλά. Όλα αυτά που λες είναι απλά υποσχέσεις που θα μείνουν εδώ. Και δυστυχώς όταν έλθει η στιγμή που θα τα αναιρέσεις, δεν θα τα έχω γραπτώς με την υπογραφή σου από κάτω για να στα τρίψω στη μούρη. 

Προσπαθείς να με πείσεις για τι; Σε ήθελα πολύ πριν αποφασίσεις εσύ να μπεις στη ζωή μου. Γιατί δεν έκανα κίνηση ρωτάς. Γιατί ήσουν πάντα άλλου. Νόμιζες δεν το καταλαβαίνα. Το ένιωθα. Δεν χρειάζοταν να μάθω λεπτομέρειες. Θα το έπαιζες σε διπλό ή τριπλό ταμπλό και η ζωή θα σε έκανε να πληρώσεις. Δεν θα ήθελα να είμαι εκεί να σε δω να πληρώνεις για τα λάθη σου, όσο κι αν πιστεύω ότι θα σου άξιζε. 

Δεν χρειάζονται, λοιπόν, λόγια ωραία για να με ρίξεις στο κρεβάτι σου, ούτε υποσχέσεις. Δεν τα πιστεύω έτσι κι αλλιώς. Είμαι ακόμη ένας αριθμός πεταγμένος στο τραπέζι σου και δεν ανήκω σε καμία δική σου εξίσωση. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα τα ξεχάσω ποτέ. Θα είναι πάντα εκεί να μου τρυπούν το μυαλό σαν αγκάθια που φύτρωσαν σε άγονη γη.

Και τώρα κλείσε το στόμα σου και άκου. Ήλθε η δική μου σειρά να μιλήσω. Και θα σου πω κάτι απλό: " Ή ένα ή κανένα, εμείς οι δυο". Δεν συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο. Ή είσαι μαζί μου με χίλια ή δεν είσαι καθόλου. 

Θα μου δώσεις άραγε ποτέ την ευκαιρία να σου αποδείξω ότι μαζί μου μπορείς να είσαι απόλυτα ευτυχισμένος; Αμφιβάλλω. Γιατί είσαι ανυπόμονος. Γιατί χάνεις την ουσία μέσα στην ευκολία να ρίξεις ό,τι κινείται στο κρεβάτι σου. Δεν μπορείς να τα θες όλα δικά σου. Απλά δεν μπορείς και δεν έχεις το δικαίωμα να εξευτελίζεις τα αισθήματά μου για σένα. 

Αυτό που νιώθεις πρέπει να είναι δυνατό και απόλυτα δικό μου κι ας μην είναι να διαρκέσει για πάντα. Δεν σου ζητώ να είσαι εδώ για πάντα. Σου ζητώ όμως να είσαι αληθινός και απόλυτα δικός μου για όσο θα επιλέξεις αυτή τη σχέση. Να νιώθεις ελεύθερος μαζί μου. Σου ζητώ να τηρήσεις την εξίσωσή μου. Να θες να είσαι εδώ κι όχι γιατί πρέπει. Ή ένα ή κανένα λοιπόν. Αντέχεις; 

Σχόλια