Όσα μας έμαθε η ζωή... μέσα από μικρά quotes!


Με αναγκάζεις να σε ονειρεύομαι γιατί η κάθε μέρα μακριά σου ειν’ εφιάλτης 

Πάντα να ζητάς να σε αγαπούν όπως σου αξίζει. Στην πορεία ίσως χάσεις κάποιους ανθρώπους, μα την αγάπη δε θα τη χάσεις ποτέ.

Όσα φεγγάρια κι αν συνάντησα, κανένα δεν ήταν τόσο φωτεινό όσο τη νύχτα που σε γνώρισα.

Μία φορά έδωσα τον εαυτό μου θυμάμαι κι ακόμα τον ψάχνω... 

Μέσα στην απέραντη έρημο της θλίψης, βρίσκονται κρυμμένες οι πιο μεγάλες οάσεις έμπνευσης...

Όλου του κόσμου η τύχη εσένα κυνηγάει κι εγώ ξοπίσω της μόλις που προλαβαίνω.


Το μπλοκ μου είναι ένα είδος πνευματικής διαθήκης για όλο τον κόσμο και πιο πολύ για σένα. Να το διαβάζεις όταν θα 'χω φύγει... Έτσι θα έχω πάντα κάτι να μας ενώνει.

Στη δική σου ζωή πάντα προηγούνται οι άλλοι. Εσύ έρχεσαι τελευταία.

O δρόμος του εγωισμού είναι πιο εύκολος από τον δρόμο της συγνώμης... κι εγώ ποτέ δεν ήμουν για τα εύκολα.

Τα παιδια θα πιστέψουν το ψέμα, αλλά θα εκτιμήσουν την αλήθεια.

H αρχή και το τέλος πάνε μαζί. Είναι οι καλύτεροι φίλοι. Δεν χωρίζουν ποτέ.  

Μπορούμε τουλάχιστον να προσποιηθούμε ότι μπορούμε να συνυπάρξουμε;

Για να βρεις την ευτυχία πρέπει να την ψαξεις με τα δικά σου δεδομένα και όχι με αυτά που σου ορίζουν οι άλλοι.

Δέξου στη ζωή  σου τη θλίψη όπως δέχεσαι και τη χαρά. 

Αν δεις τον εαυτό σου μέσα από τα λάθος μάτια, τότε μένεις για πάντα μισός.

Μου χαρίζεις μία στιγμή και μου κλέβεις τα όνειρα μιας ζωής.

Υπάρχουν άνθρωποι για τους οποίους αξίζει να πέσεις χαμηλά για να μην τους χάσεις. Υπάρχουν άνθρωποι που θα σε αναγκάσουν να πέσεις χαμηλά για να μην τους χάσεις. Και υπάρχουν κι αυτοί που όσο χαμηλά κι αν πέσεις θα τους χάσεις. 

H αναζήτηση της αγάπης, μπορεί να οδηγήσει μία γυναίκα στα πιο σκοτεινά κρεβάτια.


Σχόλια